Reklamációk és visszaküldések
Visszaküldések:
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a visszaküldött termékekhez mellékelje az alábbiakat:
Hibás termék esetén postázáskor legyen a csomagban:
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Ha további kérdése merülne fel a visszaküldéssel kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.
A szervizelésre vonatkozó információkat a Jótállás és szerviz oldalunkon találja
Elállás
A Visszaküldésekre vonatkozó intézkedéssekkel, egyszerű elállás esetén a következő címre küldheti vissza a fogyasztó a készülékeket, saját költségén:
Információ, panaszkezelés, vitarendezés
- A megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás, a panaszok kezelése, valamint a Vásárlók egyéb igényeinek kielégítése érdekében ügyfélszolgálatot működtet.
- Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
- Cím: 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
- Postacím: 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
- E-mail cím: [email protected]
- Telefonszám: 0614450341
- Az ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon, valamint személyesen.
- A Kereskedő nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
Mind a fogyasztónak nem minősülő, mind a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az ÁSZF és a Szerződés alapján a Felek közötti jogvitára a magyar jog, az eljárásra a magyar nyelv a kötelező erejű. A fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében a jogvita elrendezésének helye a Kereskedő székhelye szerint illetékes bíróság