Reklamációk és visszaküldések

Visszaküldések:

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a visszaküldött termékekhez mellékelje az alábbiakat:

  • Megrendelés azonosítója, pl.: HU-XXXX/YYYYY
  • Számla/Blokk
  • Összes tartozék
  • Vásárláskor megadott számlázási adatok (név, cím, telefonszám, email cím)

  • Hibás termék esetén postázáskor legyen a csomagban:

  • Elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • Készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy
  • Vásárlási számla/blokk
  • Pontos és részletes hibaleírás
  • Hibával összefüggő tartozék(ok)

  • További teendők okostelefonok leadása előtt:

  • Minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
  • Az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • A gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
  • Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.


    Ha további kérdése merülne fel a visszaküldéssel kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.

    A szervizelésre vonatkozó információkat a Jótállás és szerviz oldalunkon találja


    Elállás

    A Visszaküldésekre vonatkozó intézkedéssekkel, egyszerű elállás esetén a következő címre küldheti vissza a fogyasztó a készülékeket, saját költségén:

  • Cégnév: iLogistic Kft. ( ROLV Group - Frisbo)
  • Postacím: Biatorbágy, CTPark Budapest West, Verebély László u. 2, 2051

  • Információ, panaszkezelés, vitarendezés

    1. A megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás, a panaszok kezelése, valamint a Vásárlók egyéb igényeinek kielégítése érdekében ügyfélszolgálatot működtet.
    2. Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
      1. Cím: 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
      2. Postacím: 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
      3. E-mail cím: [email protected]
      4. Telefonszám: 0614450341
    3. Az ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon, valamint személyesen.
    4. A Kereskedő nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.

    Mind a fogyasztónak nem minősülő, mind a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az ÁSZF és a Szerződés alapján a Felek közötti jogvitára a magyar jog, az eljárásra a magyar nyelv a kötelező erejű. A fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében a jogvita elrendezésének helye a Kereskedő székhelye szerint illetékes bíróság