Visszatérítési szabályzat
Elállás
Minden elállás esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, jelezze a visszaküldési szándékát a info@mi-home.hu e-mail címen
Elállás előtt:
- 14 napon belüli elállás esetén, kérjük elérhetőségeinken jelezze szándékát a gyorsabb ügyintézés érdekében.
- Higiéniai okok miatt a fülhallgatókat, fogkeféket, fogkefe tartozékokat, különböző szűrő tartozékokat (beleértve a porszívó és légtisztító tartozékait), kisállat etető és itató termékeket a gyári csomagolás felbontása után nem cseréljük, vagy váltjuk vissza. Kérjük minden esetben ellenőrizze a megvenni kívánt tartozékok kompatibilitását.
- Legegyszerűbben, a regisztrációt követően, a Mi-Home fiókjából tudja a visszaküldési szándékát jelezni.
- Minden esetben kérjük, hogy fényképekkel dokumentálja a termék aktuális állapotát, így tudjuk, hogyha szállítás közben történt nemvárt sérülés.
- Elállás esetén a szállítási költség a vevőt terheli. Amennyiben a vevő ragaszkodik a futár küldéshez, az eladó annak díját felszámítja. Ilyen esetben a futárszolgálat díját előre megmondjuk.
- Egészségvédelmi vagy higiéniai okokból bizonyos termékek nem küldhetők vissza. Ilyen esetekben a kérést igyekszünk egyénileg elbírálni.
- Sérült, erősen használt termékeket nem áll módunkban cserélni, köszönjük megértését.
- Amennyiben 14 napon belül jelezte visszaküldési szándékát, és a termék visszaérkezett raktárunkba, ahol megbizonyosodtunk a termék állapotáról, a kompenzáció megtörténik. Erre 14 napunk van, de amennyiben nem érkezett vissza a termék, 14 napon túl is visszatéríthetjük a termék árát.
Garanciális ok miatti visszaküldés előtt:
Minden garanciális probléma esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, az info@mi-home.hu e-mail címen
- Minden garanciális ok miatt visszaküldött terméket először bevizsgáltatunk a hivatalos szerviz szolgáltatóval.
- A szerviz hivatalos jegyzőkönyvet állít ki a bevizsgálás után.
- Amennyiben a termék hibás volt, a szállítási költséget az eladó állja.
- A hivatalos állásfoglalás után küldünk csereterméket, amennyiben a termék nincs készleten, a vásárlást visszatérítjük.
- A bevizsgálás menete miatt érdemes a hivatalos szervizhez, a TMX Mobile Solutions Kft. -hez fordulni, a háztól-házig szolgáltatást kérve.*
- A vásárlás visszatérítésére csak hivatalos bevizsgálás után kerül sor, így ha visszaküldi raktárunkhoz a terméket, több időt vesz igénybe a folyamat.
- Bővebben itt olvashat a jótállásról.
*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a visszaküldött termékekhez (akár elállás, akár garanciális probléma esetén) mellékelje az alábbiakat:
- Megrendelés azonosítója, pl.: HU-XXXX/YYYYY
- E-mailen a fényképeket a termék állapotáról
- Számla/Blokk
- Összes tartozék
- Vásárláskor megadott számlázási adatok (név, cím, telefonszám, email cím)
Hibás termék esetén postázáskor legyen a csomagban:
- Elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
- Készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy
- Vásárlási számla/blokk
- Pontos és részletes hibaleírás - megköszönjük, ha online eljuttatja részünkre
- Hibával összefüggő tartozék(ok)
További teendők okostelefonok leadása előtt:
- Minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
- Az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
- A gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Ha további kérdése merülne fel a visszaküldéssel kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.
A szervizre vonatkozó információkat a Jótállás és szerviz oldalunkon találja
Információ, panaszkezelés, vitarendezés
- A Mi-Home.hu (ROLV ONLINE S.R.L.) a megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás, a panaszok kezelése, valamint a Vásárlók egyéb igényeinek kielégítése érdekében ügyfélszolgálatot működtet.
- Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
- Cím: ROLV ONLINE S.R.L. (Șoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 11C, irányítószám 077190, székhely FAN CURIER PIPERA, București, România)
- E-mail cím: info@mi-home.hu
- Telefonszám: 0614450341
- Az ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon, valamint személyesen.
- A Kereskedő nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
Mind a fogyasztónak nem minősülő, mind a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az ÁSZF és a Szerződés alapján a Felek közötti jogvitára a magyar jog, az eljárásra a magyar nyelv a kötelező erejű. A fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében a jogvita elrendezésének helye a Kereskedő székhelye szerint illetékes bíróság.