Minden elállás esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, jelezze a visszaküldési szándékát a [email protected] e-mail címen
14 napon belüli, egyszerű elállás esetén a következő címre küldheti vissza a fogyasztó a készülékét, saját költségén:
Cégnév: iLogistic Kft. ( ROLV Group - Frisbo)
Postacím: Biatorbágy, CTPark Budapest West, Verebély László u. 2, 2051 "154-es kapu"
Elállás előtt:
14 napon belüli elállás esetén, kérjük elérhetőségeinken jelezze szándékát a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Higiéniai okok miatt a fülhallgatókat, fogkeféket, fogkefe tartozékokat, különböző szűrő tartozékokat (beleértve a proszívó és légtisztító tartozékait), kisállat etető és itató termékeket a gyári csomagolás felbontása után nem cseréljük, vagy váltjuk vissza. Kérjük minden esetben ellenőrzze a megvenni kívánt tartozékok kompatibilitását. (A fülhallgatóknál egyéni elbírálást alkalmazunk, méltányosság képpen)
Legegyszerűbben, a regisztrációt követően, a Mi-Home fiókjából tudja a visszaküldési szándékát jelezni.
Minden esetben kérjük, hogy fényképekkel dokumentálja a termék aktuális állapotát, így tudjuk, hogyha szállítás közben történt nemvárt sérülés.
Elállás esetén a szállítási költség a vevőt terheli. Amennyiben a vevő ragaszkodik a futár küldéshez, az eladó annak díját felszámítja. Ilyen esetben a futárszolgálat díját előre megmondjuk.
Egészségvédelmi vagy higiéniai okokból bizonyos termékek nem küldhetők vissza. Ilyen esetekben a kérést igyekszünk egyénileg elbírálni.
Sérült, erősen használt termékeket nem áll módunkban cserélni, köszönjük megértését.
Amennyiben 14 napon belül jelezte visszaküldési szándékát, és a termék visszaérkezett raktárunkba, ahol megbizonyosodtunk a termék állapotáról, a kompenzáció megtörténik. Erre 14 napunk van, de amennyiben nem érkezett vissza a termék, 14 napon túl is visszatéríthetjük a termék árát.
Garanciális ok miatti visszaküldés előtt:
Minden garanciális probléma esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, az [email protected] e-mail címen
Minden garanciális ok miatt visszaküldött terméket először bevizsgáltatunk a hivatalos szerviz szolgáltatóval.
A szerviz hivatalos jegyzőkönyvet állít ki a bevizsgálás után.
Amennyiben a termék hibás volt, a szállítási költséget az eladó állja.
A hivatalos állásfoglalás után küldünk csereterméket, amennyiben a termék nincs készleten, a vásárlást visszatérítjük.
A bevizsgálás menete miatt érdemes a hivatalos szervizhez, a TMX Mobile Solutions Kft. -hez fordulni, a háztól-házig szolgáltatást kérve.*
A vásárlás visszatérítésére csak hivatalos bevizsgálás után kerül sor, így ha visszaküldi raktárunkhoz a terméket, több időt vesz igénybe a folyamat.
*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a visszaküldött termékekhez (akár elállás, akár garanciális probléma esetén) mellékelje az alábbiakat:
Megrendelés azonosítója, pl.: HU-XXXX/YYYYY
E-mailen a fényképeket a termék állapotáról
Számla/Blokk
Összes tartozék
Vásárláskor megadott számlázási adatok (név, cím, telefonszám, email cím)
Hibás termék esetén postázáskor legyen a csomagban:
Elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
Készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy
Vásárlási számla/blokk
Pontos és részletes hibaleírás - megköszönjük, ha online eljuttatja részünkre
Hibával összefüggő tartozék(ok)
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
Az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
A gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Ha további kérdése merülne fel a visszaküldéssel kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.
A szervizre vonatkozó információkat a Jótállás és szerviz oldalunkon találja
Információ, panaszkezelés, vitarendezés
A Mi-Home.hu (ROLV Group) a megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás, a panaszok kezelése, valamint a Vásárlók egyéb igényeinek kielégítése érdekében ügyfélszolgálatot működtet.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Cím: ROLV Group, 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
Postacím: ROLV Group 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
Az ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon, valamint személyesen.
A Kereskedő nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
Mind a fogyasztónak nem minősülő, mind a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az ÁSZF és a Szerződés alapján a Felek közötti jogvitára a magyar jog, az eljárásra a magyar nyelv a kötelező erejű. A fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében a jogvita elrendezésének helye a Kereskedő székhelye szerint illetékes bíróság