Reklamáció és visszaküldés

Reklamáció és visszaküldés

Elállás

Minden elállás esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, jelezze a visszaküldési szándékát a info@mi-home.hu e-mail címen

14 napon belüli, egyszerű elállás esetén a következő címre küldheti vissza a fogyasztó a készülékét, saját költségén:

  • Cégnév: iLogistic Kft. ( ROLV Group - Frisbo)
  • Postacím: Biatorbágy, CTPark Budapest West, Verebély László u. 2, 2051 "154-es kapu"
  • Elállás előtt:

  • 14 napon belüli elállás esetén, kérjük elérhetőségeinken jelezze szándékát a gyorsabb ügyintézés érdekében.
  • Higiéniai okok miatt a fülhallgatókat, fogkeféket, fogkefe tartozékokat, különböző szűrő tartozékokat (beleértve a proszívó és légtisztító tartozékait), kisállat etető és itató termékeket a gyári csomagolás felbontása után nem cseréljük, vagy váltjuk vissza. Kérjük minden esetben ellenőrzze a megvenni kívánt tartozékok kompatibilitását. (A fülhallgatóknál egyéni elbírálást alkalmazunk, méltányosság képpen)
  • Legegyszerűbben, a regisztrációt követően, a Mi-Home fiókjából tudja a visszaküldési szándékát jelezni.
  • Minden esetben kérjük, hogy fényképekkel dokumentálja a termék aktuális állapotát, így tudjuk, hogyha szállítás közben történt nemvárt sérülés.
  • Elállás esetén a szállítási költség a vevőt terheli. Amennyiben a vevő ragaszkodik a futár küldéshez, az eladó annak díját felszámítja. Ilyen esetben a futárszolgálat díját előre megmondjuk.
  • Egészségvédelmi vagy higiéniai okokból bizonyos termékek nem küldhetők vissza. Ilyen esetekben a kérést igyekszünk egyénileg elbírálni.
  • Sérült, erősen használt termékeket nem áll módunkban cserélni, köszönjük megértését.
  • Amennyiben 14 napon belül jelezte visszaküldési szándékát, és a termék visszaérkezett raktárunkba, ahol megbizonyosodtunk a termék állapotáról, a kompenzáció megtörténik. Erre 14 napunk van, de amennyiben nem érkezett vissza a termék, 14 napon túl is visszatéríthetjük a termék árát.
  • Garanciális ok miatti visszaküldés előtt:

    Minden garanciális probléma esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal, az info@mi-home.hu e-mail címen

  • Minden garanciális ok miatt visszaküldött terméket először bevizsgáltatunk a hivatalos szerviz szolgáltatóval.
  • A szerviz hivatalos jegyzőkönyvet állít ki a bevizsgálás után.
  • Amennyiben a termék hibás volt, a szállítási költséget az eladó állja.
  • A hivatalos állásfoglalás után küldünk csereterméket, amennyiben a termék nincs készleten, a vásárlást visszatérítjük.
  • A bevizsgálás menete miatt érdemes a hivatalos szervizhez, a TMX Mobile Solutions Kft. -hez fordulni, a háztól-házig szolgáltatást kérve.*
  • A vásárlás visszatérítésére csak hivatalos bevizsgálás után kerül sor, így ha visszaküldi raktárunkhoz a terméket, több időt vesz igénybe a folyamat.
  • Bővebben itt olvashat a jótállásról.
  • *A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.

    A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a visszaküldött termékekhez (akár elállás, akár garanciális probléma esetén) mellékelje az alábbiakat:

  • Megrendelés azonosítója, pl.: HU-XXXX/YYYYY
  • E-mailen a fényképeket a termék állapotáról
  • Számla/Blokk
  • Összes tartozék
  • Vásárláskor megadott számlázási adatok (név, cím, telefonszám, email cím)
  • Hibás termék esetén postázáskor legyen a csomagban:

  • Elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • Készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy
  • Vásárlási számla/blokk
  • Pontos és részletes hibaleírás - megköszönjük, ha online eljuttatja részünkre
  • Hibával összefüggő tartozék(ok)
  • További teendők okostelefonok leadása előtt:

  • Minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
  • Az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • A gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
  • Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.

    Ha további kérdése merülne fel a visszaküldéssel kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.

    A szervizre vonatkozó információkat a Jótállás és szerviz oldalunkon találja

    Információ, panaszkezelés, vitarendezés

    1. A Mi-Home.hu (ROLV Group) a megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás, a panaszok kezelése, valamint a Vásárlók egyéb igényeinek kielégítése érdekében ügyfélszolgálatot működtet.
    2. Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
      1. Cím: ROLV Group, 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
      2. Postacím: ROLV Group 05-800 PRUSZKÓW TRAKTOWA 6., Lengyelország
      3. E-mail cím: info@mi-home.hu
      4. Telefonszám: 0614450341
    3. Az ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el telefonon, valamint személyesen.
    4. A Kereskedő nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.

    Mind a fogyasztónak nem minősülő, mind a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az ÁSZF és a Szerződés alapján a Felek közötti jogvitára a magyar jog, az eljárásra a magyar nyelv a kötelező erejű. A fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében a jogvita elrendezésének helye a Kereskedő székhelye szerint illetékes bíróság